środa, 29 czerwca 2016

Kapitan Ameryka Civil War B)

Hejka wam sorka znowu mnie nie było a obiecałam sorka ;c 4213 wyświetleń <3 Dziękuję, że już tyle <3  Byłam w maju i ostatnio na wycieczce na Kapitanie Ameryce: Civil War. Był  to najlepszy film jaki widziałam !!!! <33333333 *O* *.* *-* Polecam! *O* Muszę jeszcze wybrać się z najeczką na nowych X-menów ale jadę niedługo na wakacje więc może tam pójdę sama ;) Civil War opowiada historię jak Bucky przypomina sobie to wszystko co się działo i kim jest ;) Niestety jeden zły facet chce się zemścić na Avengersach za śmierć syna, żony i ojca w Sokovi ;/ I przez to podszywa się pod Bucky'ego i wysadza budynek gdzie ma być podpisany nadzór bohaterów. Ginie tam ojciec T'Chali ( Czarnej Pantery) który nie świadomy, że to był ktoś inny chce zemsty na Buckym. Steve pomaga Bucky'emu uciec ale zostają schwytani przez policję i odbywa nie przyjemną rozmowę z Tonym ;/ Gdy facet który chce się zemścić i podszywa się pod psychologa który miał rozmawiać z Buckym włącza Barnes'owi znowu tryb Zimowego Żołnierza i dowiaduje się od niego cennych dla jego zemsty informacji ;/ Więcej wam nie zdradzę musicie najpierw obejrzeć ;* Jak obejrzę X-men: Apokolipsa to wam też trochę opiszę ;) Mi się bardzo spodobał nowy Kapitan Ameryka więc polecam <3 Było tam wiele postaci Marvela z innych filmów jak Spider-Man lub Ant-Man ;) Był też tam mój ukochany Hawkeye <333333333333333 *O* Na dziś to wszystko ;D Postaram się dodawać wam już regularnie wpisy ;) Jeśli macie pomysły co do bloga , postów i zabaw kontakt na Twitterze: ,,@marianne66665”. Blog najki: http://filmomaniaczka25.blogspot.com/?m=1Sorki, że nie ma fotek ale się buntuje blogspot ;c Ps: polubiłam bardziej Bucky'ego niż wcześniej :] <3 Teraz: Hawkeye <33333333, Loki <333333, Bucky <333333, Steve <3333




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz