środa, 8 czerwca 2016

Info i powrót =)

Hej wam przepraszam za tak długą nieobecność ale mam dużo nauki lecz nareście niedługo wymarzone wakacje ^^ Jutro jadę na wycieczkę i 2 raz na Kapitana Amerykę: Civil War :D Jutro wracam późno ale w piątek dodam posta o Civil War ;) Postaram się też w ten weekend dodać więcej postów na bloga i ku waszemu szczęściu o ile was ten blog obchodzi :D Dziękuję też za 4164 wyświetleń :* Mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej jak i komentarzy :D Mam też nadzieję, że niedługo pojadę też na X-men: Apokolipsa, bo jeszcze nie byłam =) To na tyle chwilowo zapraszam też do czytania innych wcześniejszych wpisów i postaram się dodawać wam już regularnie wpisy ;) Jeśli macie pomysły co do bloga , postów i zabaw kontakt na Twitterze: ,,@marianne66665”. Blog najki: http://filmomaniaczka25.blogspot.com/?m=1.Do piątku więc ;) Ps. Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów najlepszy film jaki widziałam !!! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz