środa, 9 marca 2016

Falcon :D Oraz krótkie info ;D

Hej wam <3 Dziękuję za 3105 wyświetleń <3 Ok krótkie info, bo najka wpadła na pomysł by napisać taką jakby historię mnie i jej  z postaciami Marvela i z innych filmów i książek  czyli taka wymyślona historia no taka jakby książka XD Co wy na to? :> Wstawiałabym  te nasze niby przygody co kilka dni. Byłabym ja i moja najka głównymi postaciami i byłoby dużo bohaterów , magicznych istot itd. Ja bym miała na imię Marina a najka Vicktoria :P Ankieta  jest więc proszę zagłosujcie ;D Ok dzisiejsza dawka bohaterów =3 Dziś o naszym Sokole czyli Falconie =3  W klasycznej wersji Falcon potrafi telepatycznie komunikować się ze swoim Sokołem. Dzięki kostiumowi może latać i ciskać "piórami" ze specjalnego tworzywa. A w nowym ma skrzydła zrobione nową technologią, ma pistolety i jest wyszkolony w walce. Sam Wilson rozpoczął pracę w S.H.I.E.L.D., a potem został członkiem Avengersów. Jest dobrym przyjacielem Kapitana Ameryki i jest mu pomocny w złych czasach. Chce bardzo pomóc Kapitanowi przy Buckym. Filmy: Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz (2014), Avengers: Czas Ultrona (2015), Ant-Man (2015), Kapitan Ameryka: Civil War (2016) i na pewno ystąpi w jeszcze wielu filmach ;D Seriale: Mega Spider Man, Avengers: Zjednoczeni. Gry: Lego Marvel Super Heroes,  Lego Marvel Avengers, Disney Infinity. Ok to tak komentujcie i zagłosujcie proszę w ankiecie :) Link do bloga ,,Vicki” :D : http://filmomaniaczka25.blogspot.com/?m=1. Łapcie fotki :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz